Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Απάντηση στους Γερμανούς που κοροϊδεύουν τους Έλληνες

Το παρακάτω κείμενο είναι αφιερωμένο στα γερμανάκια που κοροϊδεύουν τους Έλληνες προκλητικά, έχοντας το μεγαλύτερο μέρος ευθύνης της οικονομικής μας δυστυχίας...
Σίλερ, 1759-1805, Γερμανός συγγραφέας και ποιητής:

"Καταραμένε Έλληνα.

Όπου να γυρίσω την σκέψη μου, όπου και να... στρέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βλέπω, σε βρίσκω.

Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική, εσύ μπροστά, πρώτος και αξεπέραστος.

Επιστήμη αναζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική, κορυφαίος και ανυπέρβλητος.



Για Δημοκρατία διψώ, Ισονομία και Ισότητα, εσύ μπροστά μου, ασυναγώνιστος κι ανεπισκίαστος.

Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη Γνώση...

Γιατί να σε αγγίξω;

Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός;

Γιατί δεν με αφήνεις στην δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;"

Σας αφήνουμε στην δική σας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ, ΑΧΡΗΣΤΑ ΖΩΑ...και μην περιμένετε να το γράψω στην γλώσσα σας...να ξεστραβωθείτε να μαθετε λίγα Ελληνικά μήπως και γίνεται άνθρωποι αν και δεν το βλέπω...είστε αξιολύπητοι!

Τίνα Ελληνίς
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Αναδημοσίευση από: tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια: