Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Καμπάνια για τη διάδοση της φοροκάρτας

Εκστρατεία ξεκινά το υπουργείο Οικονομικών
Η κυκλοφορία της είχε προαναγγελθεί ουκ ολίγες φορές. Τελικά, μετά από μεγάλη καθυστέρηση, μπήκε στη ζωή μας. Ο λόγος για τη φοροκάρτα, η οποία διατίθεται από τους τελευταίους μήνες της περσινής χρονιάς στα υποκαταστήματα των τραπεζών.

Παρά το γεγονός ότι το υπουργείο Οικονομικών έχει βασίσει πολλά στη χρησιμοποίησή της, η αποδοχή της από τους φορολογούμενους δεν ήταν η αναμενόμενη.

Λίγο το εθελοντικό του μέτρου, λίγο η «επιφυλακτικότητα» από τους καταστηματάρχες, λίγο η έλλειψη ουσιαστικού κινήτρου για τους φορολογούμενους, οι συναλλαγές, που πραγματοποιήθηκαν το 2011 ήταν μόλις 2.000.



Παρόλα αυτά, η φετινή χρονιά μπήκε με το δεξί για το συγκεκριμένο μέτρο. Μόνο τον Ιανουάριο, καταγράφηκαν κάτι περισσότερο από 9.000 κινήσεις.

Το γεγονός αυτό κάνει τα στελέχη του ΚΕΠΥΟ και του οικονομικού επιτελείου να αισιοδοξούν. Μάλιστα, για να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο την τάση των φορολογουμένων, σχεδιάζουν να αρχίσουν καμπάνια για τη διάδοση της φοροκάρτας και την καλύτερη ενημέρωση του κοινού.

Σε αυτό το πλαίσιο, εξετάζεται η τοποθέτηση αυτοκόλλητων στις εισόδους των καταστημάτων, στο πρότυπο των αντίστοιχων των πιστωτικών καρτών. Η εκστρατεία θα περιλαμβάνει και άλλες ενέργειες χαμηλού έως μηδαμινού κόστους.

Πάντως, όποια εκστρατεία και να γίνει, αν δεν πεισθούν ή υποχρεωθούν οι καταστηματάρχες για να συνδέσουν κατάλληλα τα τερματικά τους και αν δεν δοθούν κάποια γενναία φοροκίνητρα, το μέτρο είναι καταδικασμένο να… αποτύχει !

Δεν υπάρχουν σχόλια: