Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ του Δ.Σ. Στάθη Γιαννέλου.

Αγαπητοί φίλοι και φίλες

Υπέβαλλα πρίν λίγες ώρες στον δημαρχό μας την παραιτησή μου απο την θέση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου για λόγους που του αναφέρω στην επιστολή μου.,κι οι οποίοι κρίνω δεν χρήζουν περαιτέρω δημοσιοποίησης.Παραμενω πιστος στις αρχες της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ και μαχιμος υποστηρικτης τους..Η τηρηση αυτων ακριβως των αρχων θα καθορισει την σταση μου απο εδω και περα και την πορεια μου σαν δημοτικος συμβουλος..Κουβαλαω ενα βαρυ φορτιο πολλων ψηφων κι ειμαι υποχρεωμενος να το σεβαστω αλλα ταυτοχρονα να σεβαστω κι ολους αυτους που μαζι καναμε αυτον τον υπεροχο αγωνα..ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ-ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ηταν το συνθημα μας,κι αυτή θα πρέπει να ναι η σημαία μας στην συνέχεια για το καλό του τόπου μας.Θέλω απο βάθους καρδιάς να ευχαριστήσω τον ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ για την εμπιστοσύνη του στο προσωπό μου αλλά και όλους τους δημοτικούς συμβούλους συμπολίτευσης κι αντιπολίτευσης για την συνεργασία τους και ιδιάιτερα τους επικεφαλείς της αντιπολίτευσης κυρία ΓΡΑΝΙΤΣΙΩΤΗ Ε και ΖΑΚΚΑ Λ που πέρα απο πολιτικές διαφορές υπήρξαν άψογοι απεναντί μου στον δύσκολο ρόλο που είχα.

Οσοι με γνωρίζουν ξέρουν οτι ουδέποτε ενδιαφέρθηκα για αξιώματα κι οτι η ενασχολησή μου με τα δημοτικά(με πολλή κούραση λόγω των επαγγελματικών μου υποχρεώσεων) είναι αποκλειστικά και μόνο αποτέλεσμα της αγάπης μου για τον τόπο μας,Δέχθηκα πολλή λάσπη(και εκ των έσω) και κριτική αλλά γνώριζα απο πρίν οτι όταν εκτίθεσαι στα κοινά αυτό είναι αναπόφεύκτο.Την ίδια ατάλαντευτη στάση θα προσπαθήσω να έχω και ως εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος.ι.Εχουμε έναν όμορφο δήμο και έχουμε χρέος ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ να τον παραδώσουμε καλύτερο στις γεννιές που έρχονται. Ευχαριστώ... ο αγώνας συνεχίζεται.

ΣΤΑΘΗΣ ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: