Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Γ. Μανίκας: Η πρόταση γάμου στην σύντροφό του, ανήμερα των γενεθλίων της!

Το club των εργένηδων φαίνεται πως αποφάσισε να εγκαταλείψει ο Γιώργος Μανίκας και ετοιμάζεται να ντυθεί γαμπρός έχοντας στο πλευρό του την αγαπημένη του Έλλη Γκελεβεσάκη.
Το ζευγάρι ζει τον απόλυτο έρωτα και η πρόταση γάμου του μοντέλου στην αγαπημένη του δείχνει πως δεν θα αργήσουν να έρθουν τα κουφέτα.
 Η Έλλη που έκανε την πρώτη επίσημη τηλεοπτική εμφάνισή της στο καλοκαιρινό μαγκαζίνο του ΑΝΤ1 “Elatte” με τη Ράνια Θρασκιά είναι εδώ και πολλά χρόνια ζευγάρι με τον Γιώργο και δηλώνει τρελά ερωτευμένη.
 Σε συνέντευξή της στην “Espresso της Κυριακής”, αποκάλυψε για τον σύντροφό της:
“Εχει έναν παιδικό αυθορμητισμό και είναι μια πηγή γέλιου και θετικής ενέργειας. Από την πρώτη στιγμή που καθίσαμε μαζί, με έκανε να περνάω καλά και να ξεχνιέμαι. Κυλούσαν οι ώρες χωρίς να το καταλάβω. Είναι ντόμπρος και πραγματικός άντρας, δεν κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του και έχει αναλάβει ευθύνες στη ζωή του από πολύ μικρός. Ήταν ό,τι έψαχνα, δεν γινόταν να μην τον ερωτευτώ!”

 Όσο για την πρόταση γάμου; Ήταν ιδιαίτερα ρομαντική και έγινε την ημέρα των γενεθλίων της... “Είχα τα γενέθλιά μου και καλέσαμε τους φίλους μας να τα γιορτάσουμε όλοι μαζί σε ένα μαγαζί στην παραλιακή.
 Ο Γιώργος είχε διαλέξει δαχτυλίδι μαζί με τη μητέρα μου και το είχαν τυλίξει μέσα σε μια μεγάλη κούτα. Την ώρα που μου φέρανε την τούρτα και μου τραγουδούσαν όλοι μαζί, άνοιξε την κούτα, έβγαλε από μέσα το δαχτυλίδι και μπροστά σε όλους τους φίλους μας μου ζήτησε να τον παντρευτώ. Οι φίλοι μας ακόμη με κοροϊδεύουν γιατί έτρεμα ολόκληρη από τη χαρά μου”.
 Τέλος, για το πώς φαντάζεται το γάμο της, ανέφερε: “Είμαι από τα κοριτσάκια που σκέφτονται την ημέρα του γάμου τους από πέντε χρόνων! Θέλω αυτή η σημαντική ημέρα να μείνει αξέχαστη στην οικογένεια και στους φίλους μας, να είναι ένα μεγάλο πάρτι! Θα είναι παραδοσιακός γάμος, με όλα τα έθιμα από το χωριό του Γιώργου, την Αντίκυρα”.

 http://www.tlife.gr/Article/news-manikas/0-9-36238.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: