Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Οι Συμπληγάδες, οι Στυμφαλίδες, η Σκύλλα η Χάρυβδη και η Κόπρος του Αυγεία!

του Γιώργου Αδαλή

Για την Ελλάδα, η ιστορία επαναλαμβάνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα!
Στην σύγχρονη πολιτική ιστορία της χώρας, όποτε οι πολιτικοί ηγέτες ήταν κατώτεροι των... περιστάσεων, η χώρα βρέθηκε σε πολύ δύσκολη θέση!
Τούτη τη φορά οι ηγέτες δεν είναι απλά κατώτεροι των περιστάσεων αλλά κάτι πολύ χειρότερο!
 Το πλοίο που λέγεται Ελλάς, πρέπει να περάσει ξανά από τις Συμπληγάδες πέτρες!
Κι αν υποθέσουμε ότι κατά την αρχαιότητα αυτές αποτελούσαν το σημερινό Γιβραλτάρ, τότε ο μύθος επαναλαμβάνεται, με την Ελλάδα να πρέπει να περάσει αλώβητη από το «Ισπανικό χάος» που έχει καταφθάσει ήδη στις αγορές, και λαβωμένη όπως είναι, να περάσει ανάμεσα από τις «Στυμφαλίδες», τα όρνεα που κρατούν το στενό πέρασμα της Γηραιάς Ηπείρου, υπό την κατοχή τους!

 Πως αλήθεια να ξεφύγει η Ελλάδα, από δύσκολες κακοτοπιές όπως οι Συμπληγάδες πέτρες;
 Αυτή τη φορά, η Αρχαία Ελληνική Μυθολογία, φαίνεται να αναβιώνει και όλα τα αηδιαστικά τέρατα που κυνηγούσαν τους ήρωες της Αρχαιότητας, φαίνεται ότι έχουν αναβιώσει, και μάλιστα ταυτόχρονα την περίοδο 2010-2012!
 Οι Στυμφαλίδες όρνιθες, έχουν σκεπάσει όχι απλά τον ουρανό της Στυμφαλίας, αλλά ολόκληρη την Ελλάδα, μιας και τραπεζικοί κολοσσοί τύπου «neugerger nerman» και «blackrock», έχουν συνεργαστεί με πάλαι ποτέ ανταγωνιστές τους όπως η «goldman sachs «και ως άλλα αρχαία σαρκοφάγα όρνεα, υλοποιούν την τελευταία φάση του σχεδίου τους, που είναι η βορά του νεοελληνικού φιλέτου!
 Μόνο που το φιλέτο όπως καταλάβατε αυτή τη φορά, είναι … οικονομικό φιλέτο!
 Οι σύγχρονες Στυμφαλίδες, δεν θα μπορούσαν να κάνουν το παραμικρό, αν δεν είχαν υπό τον έλεγχό τους δύο αποκρουστικά στην όψη, και εξίσου σαρκοφάγα τέρατα, πολύ μεγαλύτερα σε όγκο, αλλά υπό τον πλήρη έλεγχό τους! Το πρώτο είναι η «Σκύλλα»!
Μια γυναίκα – τέρας από την Ανατολική Γερμανία που ακούει στο όνομα Μέρκελ, που σκοπό έχει να εξοντώσει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των Ελλήνων, να τους πιει το αίμα και να καταστήσει πειθήνια όργανά της, όσους Ελληνες αντιστέκονται στην Pax-Germania!
 Το δεύτερο είναι η «Χάρυβδη»!!
Ένα ακόμη πιο βάρβαρο τέρας, με απάνθρωπα συναισθήματα, μνησίκακο , που βγάζει χολή όταν ακούει Ελληνες και συμπαθεί μόνο τα παιδάκια της Νιγηρίας, και ετοιμάζεται να καταβροχθίσει εκτός της δημόσιας περιουσίας που ήδη την έχει κατασπαράξει η Σκύλλα, και την ιδιωτική!
Η σύγχρονη «Χάρυβδη» λόγω της συμπάθειάς της στη «Μαύρη Ηπειρο», υποβάλει τον εαυτό της σε διαρκή … σολάριουμ, προφανώς για να τους μοιάσει στο δέρμα! Και το όνομα της σύγχρονης Χάρυβδης αρχίζει και σήμερα από «Χ» ! Χριστίνα λέγεται …
 Η κατάσταση είναι ακόμη πιο δύσκολη για τους Ελληνες, γιατί τούτη τη φορά, εκτός της συνδυασμένης επίθεσης των Στυμφαλίδων, της Σκύλας και της Χάρυβδης, βρίσκεται σε συμπληγάδες, γιατί από την ιστορία λείπει ο ήρωας που θα τα βάλει με τα τέρατα!
Ηδη, η κοπριά που έχει συσσωρευτεί εντός της χώρας, δεν επιτρέπει σε κάποιον να αναλάβει πρωτοβουλία για να καθαρίσει αυτό που κάποτε καθάρισε με δυναμικό τρόπο ο Ηρακλής!
 Τον κόπρο του Αυγεία! Διότι σήμερα, ακόμη κι αν επέστρεφε ο Ηρακλής από τον Ολύμπιο θρόνο του, δεν θα μπορούσε να καθαρίσει την «πράσινη» και την «γαλάζια» κοπριά, που αφού κατάφεραν και υποδούλωσαν τη χώρα στα τέρατα, θέλουν να συνεχίσουν το καταστροφικό τους έργο, προσποιούμενοι τους σωτήρες! Για τον λόγο αυτό, οι δημιουργοί της κοπριάς, οι κοπρίτες, επιστράτευσαν ακόμη και τις Σειρήνες, που με τα τραγούδια τους, κάνουν τους Ελληνες να μην μπορούν να δουν την πραγματικότητα και στη θέση της να βλέπουν μια εικονική πραγματικότητα, με την γνωστή μέθοδο της πλύσης εγκεφάλου.
Τις Σειρήνες σήμερα, οι σύγχρονοι Ελληνες τις ονομάζουν, εκδότες ή καναλάρχες! Οι Σειρήνες λοιπόν σε συνδυασμό με το μέγεθος της κοπριάς που έχει κουρνιάσει στη χώρα, απαιτούν όχι έναν αλλά εκατό Ηρακλήδες για να καθαρίσουν τον σύγχρονο κόπρο του Αυγεία!!!!
 Οι Στυμφαλίδες, οι Σειρήνες , η Σκύλα και η Χάριβρη όμως, δεν φαίνεται να γνωρίζουν καλά την ιστορία των Ελλήνων και ιδιαίτερα την Αρχαία Ελληνική Μυθολογία!
 Σήμερα αισθάνονται σίγουροι άπαντες στην Ευρώπη, ότι έχουν σταυρώσει την Ελλάδα, και με αυτή την συνδυασμένη επίθεση των τεράτων που επανεμφανίστηκαν όλα μαζί μέσα σε μια δεκαετία, είναι βέβαιοι ότι η Ελλάδα θα «πέσει»! Ότι η Ελλάδα και οι Ελληνες δεν σώζονται με τίποτα αυτή τη φορά! Τι κρίμα!! Κανείς δεν βρέθηκε να τους πει, ότι πάντοτε, όταν εμείς οι Ελληνες δεν είχαμε καμία απολύτως λύση, τότε στο τέλος της παράστασης, εμφανίζαμε πάντοτε τον … «από μηχανής Θεό»!!!! Κι αυτός διόρθωνε τα πάντα κι έσωζε την Ελλάδα και τους Ελληνες!!
 Κι ο «από μηχανής θεός» των σύγχρονων Ελλήνων, έρχεται ! Η τουλάχιστον είναι πολύ κοντά ο ερχομός τους!
 Κι όποιος κατάλαβε ... κατάλαβε!!
 aegeantimes.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΚΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΣΟΚ !...


Σημαίες έχω σηκώσει στη ζωή μου. Όχι πολλές και όχι αβασάνιστα. Σημαίες έχω σηκώσει κυριολεκτικά και μεταφορικά. Πάντα όμως τις ίδιες εδώ και δεκαετίες. Από τότε που καταλαβαίνω τον εαυτό μου.

Παρακολουθώ από την επόμενη των εκλογών της 6ης Μαΐου συμπεριφορές, κείμενα, απόψεις. Βλέπω να εκτυλίσσεται για μια ακόμη φορά μπροστά στα μάτια μου η ίδια ιστορία. Η ξιπασιά, η αλαζονεία, η επιδειξιμανία του πολιτικά νεόπλουτου, η επίδειξη δύναμης να αναδύονται και να παραμορφώνουν πρόσωπα και ψυχές.

Δεν υπάρχουν Πασόκοι γράφει κάποιος, εξαφανίστηκαν. Υπάρχουν ακόμα «ολίγοι αμετανόητοι Πασόκοι» διαπιστώνει κάποιος σε σχόλιο του επίσης στο facebook.

Να σας πω λοιπόν τη δική μου αλήθεια για το αν υπάρχουν και πόσοι.

Δεν ξέρω πόσοι άλλοι υπάρχουν, ξέρω όμως ότι υπάρχω εγώ.

Είμαι εδώ και είμαι ΠΑΣΟΚ. Έχω όνομα, φίλους, εχθρούς, αποτυχίες και επιτεύγματα, έχω 54 χρόνια ζωής με χαρές, λύπες, όνειρα σακατεμένα και όνειρα ζωντανά.

Είμαι εδώ και είμαι ΠΑΣΟΚ. Είμαι αυτός που ήμουν πριν τις τελευταίες εκλογές. Είμαι το ίδιο πρόσωπο το 2012 με αυτό που ήμουν το 2009, το 2007, το 2004, το 2000, το 1996, το 1993, το 1990, το 1989, το 1985, το 1981, το 1977, το 1974. Είμαι το ίδιο πρόσωπο στον ίδιο πολιτικό χώρο.

Είμαι εδώ και είμαι ΠΑΣΟΚ γιατί ήταν και είναι επιλογή μου. Κανείς δεν με πίεσε, κανείς δεν μου έταξε, κανείς δεν με παρέσυρε. Είμαι εδώ που είμαι γιατί πίστεψα, το σκέφτηκα, το ζύγισα και το αποφάσισα. Όχι μία αλλά χιλιάδες φορές. Όχι πάντα εύκολα, όχι χωρίς αμφιβολίες και ερωτηματικά.

>>>Διαβάστε τη συνέχεια...
Είμαι εδώ και είμαι ΠΑΣΟΚ διαβάζοντας την πραγματικότητα με διαφορετικό τρόπο από τα ΜΜΕ, την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, τα «πλειοψηφικά» ρεύματα και την «επικρατούσα άποψη». Γιατί ξέρω ότι η πολιτική του Γιώργου Παπανδρέου τα τελευταία δύο χρόνια έσωσε τη χώρα και τους αδύναμους οικονομικά πολίτες από την καταστροφή. Παρά τα επιμέρους λάθη και παλινωδίες. Γιατί αυτή είναι η αλήθεια που κάθε μέρα που περνάει επιβεβαιώνεται.

Είμαι εδώ και είμαι ΠΑΣΟΚ. Με μια ηγεσία στο κίνημα που δεν θέλει το ΠΑΣΟΚ, που ψάχνει κάποιους άλλους, κάπου αλλού. Που θέλει να τελειώνει μια και καλή με τα σύμβολα και τους ανθρώπους και την ιστορία και την προοπτική του πολιτικού φορέα που ανήκω και μου ανήκει. Εγώ όμως είμαι εδώ και είμαι ΠΑΣΟΚ. Και θα συγκρουστώ λυσσαλέα μέχρι τέλους με αυτή την ηγεσία ή όποια άλλη επιχειρήσει τα ίδια.

Είμαι εδώ και είμαι ΠΑΣΟΚ. Την Κυριακή που έρχεται θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ.
Είμαι ένας μικρός, ασήμαντος άνθρωπος που φρόντισα να μη λείψω ποτέ από τους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες.

Είμαι ένας μικρός και ασήμαντος άνθρωπος που είχα την ευκαιρία να κάνω ΜΑΖΙ με πολλούς, εκατοντάδες χιλιάδες άλλους, σημαντικά πράγματα.

Έτσι λοιπόν και επειδή ο καθένας έχει και διαμορφώνει το δικό του κώδικα αξιών είμαι υπερήφανος ότι μια μέρα θα μπορώ να πω στο παιδί μου:

Ήμουν εκεί και ήμουν ΠΑΝΤΑ ΠΑΣΟΚ. Στα καλά και στα κακά. Έστω κι αν ήμουν ο τελευταίος.

Ήμουν εκεί και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν σήκωσα ΣΗΜΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ.