Στον μεγάλο αριθμό των …μικρών καταστημάτων και ειδικά των πολλών πρατηρίων υγρών καυσίμων απέδωσε ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού Δ. Κυριτσάκης τις υψηλές τιμές, σε ομιλία του την περασμένη εβδομάδα στο ΙΣΤΑΜΕ.
Σε δεύτερη μοίρα έβαλε τη γεωγραφική κατανομή και τα αυξημένα μεταφορικά κόστη. Τελευταίες άφησε τις …αθέμιτες πρακτικές και τα καρτέλ.
Τώρα τα γεγονότα: η ΕΛ.ΣΤΑΤ. ανακοίνωσε ότι ο όγκος πωλήσεων σε καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων μειώθηκε κατά 25% και περίπου 1.000 πρατήρια έβαλαν λουκέτο, σύμφωνα με την Ομοσπονδία Βενζινοπωλών, το 2010.
Οι ισολογισμοί των εταιρειών διύλισης έδειξαν ….αύξηση στα πρό φόρων κέρδη…
Σε 177 εκατ. ευρώ το 2010 από 155 εκατ. ευρώ το 2009 για την Μότορ Οϊλ και σε 298 εκατ. ευρώ από 242 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα, για τα ΕΛΛ.ΠΕ. Μπ. Πολ.
Από εδώ και στο εξής τα πρατήρια για πωλήσεις καυσίμων αξίας μέχρι 300 ευρώ υποχρεούνται να εκδίδουν αποδείξεις λιανικής και όχι τιμολόγια, σύμφωνα με εγκύκλιο που απέστειλε η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος προς τις Ενώσεις - μέλη της σχετικά με την έκδοση αποδείξεων, λόγω των προβλημάτων που δημιουργούνται με τους πελάτες τους.
Για πωλήσεις αξίας άνω των 300 ευρώ, παραμένει η υποχρέωση έκδοσης τιμολογίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου