Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

"Παιδί το δώρο στην εξέλιξή μας"

Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Νηπιαγωγείου Αντίκυρας σας προσκαλεί την Τετάρτη 23/01/2013 και ώρα 5:30 μ.μ. στην Αίθουσα Εκδηλώσεων στο Δημοτικό Σχολείο Αντίκυρας στην Ομιλία που διοργανώνει με θέμα:

 "Παιδί το δώρο στην εξέλιξή μας" 

 Η ομιλία γίνεται με την υποστήριξη του
Κέντρου Βελτίωσης Αντίληψης και Επικοινωνίας του Παιδιού
 Θα έχουμε την τιμή να έχουμε κοντά μας τις Κυρίες:
 Σκουρολιάκου Μαρία – Εργοθεραπεύτρια Ειδική σε Διαταραχές Λόγου & Ομιλίας
Τρωγάδα Ελίνα – Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια

 ΧΑΡΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
1. Δικαιούμαι να έρθω στη ζωή. Δικαιούμαι να υπάρξω.
2. Δικαιούμαι να μεγαλώσω σε έναν κόσμο χωρίς βία και χωρίς φτώχεια.
3. Δικαιούμαι να ζήσω σε έναν κόσμο που σέβεται και προστατεύει το περιβάλλον.
4. Δικαιούμαι να έχω ελεύθερη πρόσβαση στο μαγικό κόσμο της γνώσης.
5. Δικαιούμαι να έχω ελεύθερο χρόνο και χώρο για να παίζω.
6. Δικαιούμαι να μάθω τι είναι καλό για την ψυχική και τη σωματική μου υγεία.
7. Δικαιούμαι να περνάω αρκετό χρόνο με τους γονείς μου.
8. Δικαιούμαι να ζήσω με αθωότητα και ανεμελιά τα παιδικά μου χρόνια.
9. Δικαιούμαι να ζήσω σε μια κοινωνία που προστατεύει τα προσωπικά μου δεδομένα.
10. Δικαιούμαι έναν κόσμο ανθρώπινο, δίκαιο και ειρηνικό. Έναν κόσμο στον οποίο θα μεγαλώσω αύριο τα δικά μου παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: