Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

112 χρόνια σκλάβοι στο Μνημόνιο.

Του Λάκη Μπέλλου 
 Ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς μετά την απονομή του Οσκαρ που κέρδισε για το «112 χρόνια σκλάβοι στο Μνημόνιο», ιδιαίτερα συγκινημένος είπε στην ευχαριστήρια ομιλία του:
 «Ευχαριστώ… Ευχαριστώ πολύ… Δεν ξέρω ποιον να πρωτοευχαριστήσω… Ευχαριστώ πρώτα από όλα τη μάνα μου… Την Ανγκελα Μέρκελ… Νιώθω τα πάντα για σένα… Μάνα μου, θεία μου, ξαδέρφη, συμπεθέρα, φίλη μου, γκόμενα. Ευχαριστώ μαμά!
 Να ευχαριστήσω μετά την τρόικα… Ευχαριστώ… Ευχαριστώ παιδιά… Δεν με ξεχνάτε ποτέ. Κάθε λίγο και λιγάκι έρχεστε να με δείτε, αψηφώντας τα πάντα. Μέχρι και μπουκαλάκι με νερό «μολότοφ» σάς πέταξαν. Σας ευχαριστώ… Σας ευχαριστώ παλικάρια.
 Στις ευχαριστίες μου στο εσωτερικό να προτάξω, λόγω της επικαιρότητας, τον Βαγγέλη Βενιζέλο… Τον είδατε πριν από λίγο να παίρνει το Οσκαρ ειρηνευτικού ρόλου στην Ουκρανία. Σε ευχαριστώ Βαγγέλη μου… Σε καμάρωνα που έβλεπα να δηλώνεις στο Κίεβο ότι θα δώσουμε οικονομική τεχνογνωσία στην Ουκρανία.
Ζηλεύω την ατάκα σου. Δεν θα την έλεγε ούτε η Ελεν Ντε Τζένερις, που παρουσιάζει αυτή τη λαμπερή βραδιά.
 Ευχαριστώ… Ευχαριστώ… Τον Μητσοτάκη. Και τον Κώστα και τον Κυριάκο. Τον Κώστα γιατί, αν δεν τον είχα ρίξει, πώς θα έφτανα απόψε εδώ να παραλαμβάνω Οσκαρ; Σε ευχαριστώ Κώστα… Σε νιώθω μπαμπά μου. Ευχαριστώ μπαμπά…
 Ευχαριστώ και τον Κυριάκο… Να ’σαι καλά Κούλη. Σου αναθέτω τις πιο δύσκολες αποστολές, τις απολύσεις, και πάντα φτάνεις και ξεπερνάς τους στόχους και γουρλώνεις μετά τα μάτια σου. Δεν ξέρω ποιος γουρλώνει περισσότερο τα μάτια του.
Εσύ, η Ολγα Τρέμη ή ο Μανιάτης όταν έτρωγε το τρίτο γκολ ο Ολυμπιακός από τον Παναθηναϊκό;
 Ευχαριστώ τον Γιάννη Στουρνάρα και τον Αδωνι Γεωργιάδη ή τον Αδωνι Γεωργιάδη και τον Γιάννη Στουρνάρα, για να μην αδικήσω κάποιον. Σας ευχαριστώ πολύ. Είδατε προηγουμένως τον Γιάννη να παίρνει για δεύτερη χρονιά το Οσκαρ μισθού και σύνταξης μικρού μήκους. Μπορείς και ακόμη περισσότερο να κόψεις Γιάννη… Σε ευχαριστώ…
 Το Οσκαρ που δεν αμφισβητήθηκε από κανέναν είναι αυτό που απονεμήθηκε στον Αδωνι: Οσκαρ Μαλακίας μεγάλου μήκους. Το άξιζες Αδωνι. Σε ευχαριστώ… Ενα ευχαριστώ και για τον Αντώνη Σαμαρά. Τόσα ευχαριστώ μοίρασα, να μη δώσω κι ένα στον εαυτό μου; Ευχαριστώ… Δουλεύω 48 ώρες το 24ωρο. Κι αυτή τη στιγμή δουλεύω. Ευχαριστώ…
 Από την πιτσαρία μου στο Λος Αντζελες είναι οι πίτσες που μοιράστηκαν στην αίθουσα. Θα είδατε και τον Μπραντ Πιτ που κρατούσε ένα κομμάτι πίτσα στο χέρι του. Το άρπαξε όμως ο Βενιζέλος και το καταβρόχθισε… Και πάλι σε ευχαριστώ Μπένι…
 Ο τίτλος “112 χρόνια σκλάβοι στο Μνημόνιο” μπορεί να σας ξενίζει ως προς τον αριθμό. Υπόσχομαι όμως ότι θα προσπαθήσω να επιτύχω το 7.512 χρόνια σκλάβοι” για να σπάσω το ρεκόρ τουρκοκρατίας. Ευχαριστώ… Ευχαριστώ… Ευχαριστώ…
Με βλέπεις μαμά; Με βλέπεις μπαμπά; Ουουου… Ευχαριστώ…».

Δεν υπάρχουν σχόλια: