Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Για να αναδειχθούμε νικητές αυτής της τουριστικής περιόδου


Οι τουριστικές επιδόσεις της χώρας μας κινδυνεύουν από την οικονομική συγκυρία αλλά και από τους αρνητικούς εσωτερικούς παράγοντες που αμαυρώνουν την εικόνα της χώρα μας στο εξωτερικό. Τα θετικά αποτέλεσμα και η αύξηση της τουριστικής κίνησης εφέτος στη χώρα μας εξαρτώνται από τον περιορισμό των εναλλακτικών τουριστικών προορισμών, λόγω των κοινωνικών αναταραχών στην βόρεια Αφρική, έτσι εκατομμύρια τουρίστες είναι πιθανότερο να επιλέξουν τη χώρα μας για τις φετινές διακοπές τους.
Η τουριστική διαμονή εδώ θα δώσει ώθηση στην ζήτηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και θα λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά στην ανέλιξη της εικόνας της χώρας μας στο εξωτερικό, αλλά και θα συμβάλλει με αρκετά εκατομμύρια ευρώ στην άνοδο των τουριστικών εισπράξεων από τον εισερχόμενο τουρισμό.
Καθοριστικοί παράγοντες που συντελούν στην αύξηση της ζήτησης, αλλά συνάμα στην αξιολόγηση και τελικά στην επιλογή τουριστικών προορισμών είναι τα παρακάτω:
Ασφάλεια. (εμπόλεμη κατάσταση, κοινωνικές αναταραχές, θανατηφόροι ιοί, τρομοκρατικές ενέργειες και φυσικές καταστροφές)
Προσβασιμότητα. (σχετίζεται με την ευκολία των τουριστών να εισέλθουν σε μία χώρα ανάλογα με τους νόμους και τους κανονισμούς που ισχύουν σε αυτήν. Η ευκολία ή μη έκδοσης βίζας αλλά και τα έξοδα της διαδικασίας)
Υποδομές. (δρόμοι, λιμάνια, αεροδρόμια κ.ά.)
Τιμή. (Ο καταναλωτής πάντα αποζητούσε προσφορές και χαμηλές τιμές).
Κλιματικές συνθήκες. (οι καλές καιρικές συνθήκες και χώρες με ζεστό κλίμα θα είναι δημοφιλείς). Ιδιαιτερότητα-Διαφορετικότητα του προορισμού. (ένας προορισμός μπορεί να είναι δημοφιλής στους τουρίστες επειδή διαθέτει κάτι ξεχωριστό. Αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό θα είναι ίσως μοναδικό κριτήριο επιλογής)
Επειδή η Ελλάδα διαθέτει όλα τα παραπάνω το μόνο που απομένει είναι η δική μας συμμετοχή στην υλοποίησή τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: