Την παράταση του μέτρου της απόσυρσης Ι.Χ. αυτοκινήτων και για το 2015 προβλέπει τροπολογία του υπουργείου Οικονομικών που βρίσκεται στο στάδιο των τελικών υπογραφών.
Με την ίδια ρύθμιση, δίνεται η δυνατότητα σε ιδιοκτήτες Ι.Χ. να παραλάβουν τις πινακίδες κυκλοφορίας που έχουν καταθέσει, εάν... πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας για το υπόλοιπο του 2014.
Tι προβλέπει τροπολογία του ΥΠΟΙΚ
- Πώς θα παραλαμβάνουν οι οδηγοί τις πινακίδες κυκλοφορίας που έχουν καταθέσει.
Όσον αφορά το μέτρο της απόσυρσης που αναμένει η αγορά αυτοκινήτου, η τροπολογία του υπουργείου Οικονομικών προβλέπει την απόσυρση αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά και τα έτη 2001 και το 2002.
Υπενθυμίζεται ότι η διαδικασία της απόσυρσης αφορά αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας που θα αποσυρθούν μέχρι 20/12/2014, για τα οποία έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι 31/12/2000 και για τα οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή, καθώς και τυχόν οφειλομένων προηγουμένων ετών.
Τέλη κυκλοφορίας
Ας σημειωθεί ότι η προθεσμία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας λήγει τέλη Δεκεμβρίου 2014 με το ύψος τους να διαμορφώνεται ως εξής.
Οχήματα με ταξινόμηση έως 31/10/2010
• Για 51 μέχρι 300 κ.εκ. θα πληρώσουν 22 ευρώ.
• Για 301 μέχρι 785 κ.εκ. θα πληρώσουν 55 ευρώ.
• Για 786 μέχρι 1.071 κ.εκ. θα πληρώσουν 120 ευρώ.
• Για 1.072 μέχρι 1.357 κ.εκ. θα πληρώσουν 135 ευρώ.
• Για 1.358 μέχρι 1.548 κ.εκ. θα πληρώσουν 240 ευρώ.
• Για 1.549 μέχρι 1.738 κ.εκ. θα πληρώσουν 265 ευρώ.
• Για 1.739 μέχρι 1.928 κ.εκ. θα πληρώσουν 300 ευρώ.
• Για 1.929 μέχρι 2.357 κ.εκ. θα πληρώσουν 660 ευρώ.
• Για 2.358 μέχρι 3.000 κ.εκ. θα πληρώσουν 880 ευρώ.
• Για 3.001 μέχρι 4.000 κ.εκ. θα πληρώσουν 1.100 ευρώ.
• Για 4.001 και άνω κ.εκ. θα πληρώσουν 1.320 ευρώ.
Οχήματα με ταξινόμηση από 1/11/2010
• Από 0 – 100 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 0 ευρώ.
• Από 101 – 120 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 0,90 ευρώ.
• Από 121 – 140 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 1,10 ευρώ.
• Από 141 – 160 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 1,70 ευρώ.
• Από 161 – 180 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 2,25 ευρώ.
• Από 181 – 200 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 2,55 ευρώ.
• Από 201 – 250 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 2,80 ευρώ.
• Άνω των 251 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 3,40 ευρώ.
Ουσιαστικά η διαφοροποίηση μεταξύ των δύο κατηγοριών ταξινόμηση στηρίζεται στον κυβισμό και στις εκπομπές ρύπων.
Ισχύει, δηλαδή, ενιαία κλίμακα, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα, για όλα τα επιβατικά οχήματα που θα έχουν ταξινομηθεί έως 31/10/2010.
Ταυτόχρονα, ισχύουν περιβαλλοντικά κριτήρια για τις νέες ταξινομήσεις από 1/11/2010.
Συνδέονται, δηλαδή, άμεσα τα τέλη κυκλοφορίας με τους ρύπους κάθε οχήματος και συγκεκριμένα με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Στη δεύτερη περίπτωση, το ποσό των τελών υπολογίζεται ως το γινόμενο των γρ./χλμ. CO2 του οχήματος επί το εκάστοτε ποσό κάθε κλίμακας.
AΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: http://permisospress.blogspot.gr/
Με την ίδια ρύθμιση, δίνεται η δυνατότητα σε ιδιοκτήτες Ι.Χ. να παραλάβουν τις πινακίδες κυκλοφορίας που έχουν καταθέσει, εάν... πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας για το υπόλοιπο του 2014.
Tι προβλέπει τροπολογία του ΥΠΟΙΚ
- Πώς θα παραλαμβάνουν οι οδηγοί τις πινακίδες κυκλοφορίας που έχουν καταθέσει.
Όσον αφορά το μέτρο της απόσυρσης που αναμένει η αγορά αυτοκινήτου, η τροπολογία του υπουργείου Οικονομικών προβλέπει την απόσυρση αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά και τα έτη 2001 και το 2002.
Υπενθυμίζεται ότι η διαδικασία της απόσυρσης αφορά αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας που θα αποσυρθούν μέχρι 20/12/2014, για τα οποία έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι 31/12/2000 και για τα οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή, καθώς και τυχόν οφειλομένων προηγουμένων ετών.
Τέλη κυκλοφορίας
Ας σημειωθεί ότι η προθεσμία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας λήγει τέλη Δεκεμβρίου 2014 με το ύψος τους να διαμορφώνεται ως εξής.
Οχήματα με ταξινόμηση έως 31/10/2010
• Για 51 μέχρι 300 κ.εκ. θα πληρώσουν 22 ευρώ.
• Για 301 μέχρι 785 κ.εκ. θα πληρώσουν 55 ευρώ.
• Για 786 μέχρι 1.071 κ.εκ. θα πληρώσουν 120 ευρώ.
• Για 1.072 μέχρι 1.357 κ.εκ. θα πληρώσουν 135 ευρώ.
• Για 1.358 μέχρι 1.548 κ.εκ. θα πληρώσουν 240 ευρώ.
• Για 1.549 μέχρι 1.738 κ.εκ. θα πληρώσουν 265 ευρώ.
• Για 1.739 μέχρι 1.928 κ.εκ. θα πληρώσουν 300 ευρώ.
• Για 1.929 μέχρι 2.357 κ.εκ. θα πληρώσουν 660 ευρώ.
• Για 2.358 μέχρι 3.000 κ.εκ. θα πληρώσουν 880 ευρώ.
• Για 3.001 μέχρι 4.000 κ.εκ. θα πληρώσουν 1.100 ευρώ.
• Για 4.001 και άνω κ.εκ. θα πληρώσουν 1.320 ευρώ.
Οχήματα με ταξινόμηση από 1/11/2010
• Από 0 – 100 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 0 ευρώ.
• Από 101 – 120 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 0,90 ευρώ.
• Από 121 – 140 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 1,10 ευρώ.
• Από 141 – 160 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 1,70 ευρώ.
• Από 161 – 180 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 2,25 ευρώ.
• Από 181 – 200 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 2,55 ευρώ.
• Από 201 – 250 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 2,80 ευρώ.
• Άνω των 251 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 3,40 ευρώ.
Ουσιαστικά η διαφοροποίηση μεταξύ των δύο κατηγοριών ταξινόμηση στηρίζεται στον κυβισμό και στις εκπομπές ρύπων.
Ισχύει, δηλαδή, ενιαία κλίμακα, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα, για όλα τα επιβατικά οχήματα που θα έχουν ταξινομηθεί έως 31/10/2010.
Ταυτόχρονα, ισχύουν περιβαλλοντικά κριτήρια για τις νέες ταξινομήσεις από 1/11/2010.
Συνδέονται, δηλαδή, άμεσα τα τέλη κυκλοφορίας με τους ρύπους κάθε οχήματος και συγκεκριμένα με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Στη δεύτερη περίπτωση, το ποσό των τελών υπολογίζεται ως το γινόμενο των γρ./χλμ. CO2 του οχήματος επί το εκάστοτε ποσό κάθε κλίμακας.
AΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: http://permisospress.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου