Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Συνέντευξη του Δημήτρη Μαργαρίτη για τις προσεχείς εκλογές

1. Κύριε Δημήτρη, αν και είστε γνωστό πρόσωπο τουλάχιστον στην περιοχή σας,  πείτε μας δυο λόγια για εσάς.

Σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε προκειμένου να παρουσιάσω την υποψηφιότητά μου και τους στόχους μου
Γεννήθηκα στο Στείρι Βοιωτίας  το 1965. Τελείωσα το γυμνάσιο στο Δίστομο και μετέπειτα αποφοίτησα από την ΚΕΤΕ Λιβαδειάς ως ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων. Παράλληλα  εργαζόμουν για τις προσωπικές και οικογενειακές ανάγκες. Την Αντίκυρα την γνώρισα το 1984 όταν  υπηρέτησα  ως σμηνίτης στην Βάση Καυσίμων.  Η ομορφιά της θάλασσας μα προπάντων    η γνωριμία μου  μου με την Γιώτα  Πλατώνη, μετέπειτα συζύγου μου, ήταν υπεραρκετοί λόγοι για να παραμείνω στην Αντίκυρα όπου και δραστηριοποιήθηκα επαγγελματικά.
Σήμερα,    πατέρας δύο αγοριών, του Λουκά και του Χάρη, αφιερώνω  ένα μεγάλο μέρος του χρόνου μου στην οικογενειακή μας επιχείρηση "castello" και στα πρώτα βήματα εξέλιξης των παιδιών μου.


2. Ασχολείστε χρόνια με τα κοινά , με προσφορά σε συλλόγους και σε διάφορες εκδηλώσεις. Μπορείτε να μας τα αναφέρετε ;



Εραστής του αθλητισμού, ενσωματώθηκα γρήγορα στην αθλητική κοινωνία του "Αντικυρέα", το 1987 ως ποδοσφαιριστής και μετέπειτα ως πρόεδρος της ομάδας από το  1992  – 2002.
Ως επιχειρηματίας και  ιδρυτικό μέλος του Εμπορικού Συλλόγου Αντίκυρας εκλέγομαι  για την περίοδο 1995 – 1998 πρόεδρος του .
Κι επειδή ο αθλητισμός και ο πολιτισμός είναι συμπορευόμενες και αλληλένδετες  έννοιες, την περίοδο 2002 – 2004,  υπηρετώ τον τόπο ως πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Αντίκυρας.
Ως ενεργός πολίτης, επιλέγομαι μέλος του Λιμενικού Ταμείου την περίοδο 2000 – 2005.
Το 2007 εκλέγομαι  πρώτος σύμβουλος της τοπικής  κοινότητας για την περίοδο 2007 – 2010, και το 2009 έως το 2010, υπηρετώ ως αντιπρόεδρος της Αντίκυρας.
Από το 2012 -14  εκλέγομαι  πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων του Λυκείου Άσπρων Σπιτιών και Αντίκυρας και μέλος της σχολικής επιτροπής του δήμου Διστόμου Αράχωβας Αντίκυρας.


3. Στις προσεχείς εκλογές, κατεβαίνετε ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον Γιάννη Σωτηρίου. Τι πιστεύετε ότι μπορείτε να πετύχετε ; Ποιους στόχους έχετε βάλει και ποια είναι τα προβλήματα στα οποία θέλετε να επικεντρωθείτε ;





Επέλεξα τον συνδυασμό   "ανοιχτοί ορίζοντες" με υποψήφιο δήμαρχο τον Γιάννη Σωτηρίου. Εμπιστεύομαι τον επικεφαλής του συνδυασμού γιατί συνεργάστηκα μαζί του επί σειρά ετών, γνωρίζω τις ικανότητες του, το ήθος του και  την αυτοδιοικητική του εμπειρία. Το ξεχωριστό έργο του στην Αντίκυρα είναι η πιστοποίηση στο πρόσωπο του.
Στην απόφασή μου αυτή με οδήγησε η ανάγκη διεκδίκησης μιας καλύτερης καθημερινότητας και προσφοράς στο τόπο  μας. Μετά από τριανταπέντε χρόνια εμπειρίας στο ελεύθερο επάγγελμα και την ενασχόλησή μου σε θεσμικά όργανα  και κοινωνικούς φορείς, μπορώ να αφουγκραστώ τα προβλήματα των συμπολιτών μου και να υπηρετήσω με τον ίδιο ζήλο τα ζητήματα του δήμου.
Πρωταρχικό μας μέλημα είναι η αναβάθμιση – βελτίωση όλων των δομών, υπηρεσιών και υποδομών του Δήμου μας. Οι ελλείψεις σε επίπεδο ποιότητας της καθημερινότητάς μας, σε επίπεδο πολιτισμού,  και γενικότερα αξιοποίησης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που διαθέτει η περιοχή μας  θα είναι οι βασικοί μας στόχοι.  Δε θα αναλωθούμε σε διαμάχες  και αντιπαραθέσεις.
Στο πλευρό του Γιάννη Σωτηρίου μαζί με αξιόλογα ικανά στελέχη και νέους με πάθος και ενέργεια ελπίζω να εργαστούμε για το καλύτερο δυνατό. 


4. Ανεξαρτήτου εκλογικού αποτελέσματος, πιστεύετε ότι θα κληθείτε να βοηθήσετε στην επόμενη ημέρα για την ευημερία του ΔΗΜΟΥ Δ.Α.Α. ;


Αν οι συμπολίτες μου με εμπιστευτούν και με τιμήσουν με την ψήφο τους,   θα φανώ αντάξιος αυτής της εμπιστοσύνης και θα δώσω προσωπικό και συλλογικό αγώνα για τον τόπο που αγαπώ, επένδυσα, εργάστηκα, προσέφερα ώστε με αισιοδοξία να βρουν κάτι καλύτερο τα παιδιά μου και οι δημότες μας.

Ζητώ την στήριξή  σας για να δώσουμε ανάσα και προοπτική στον δήμο μας.
τηλ. 6936935936
email: mitsosmar@gmail.comhttps://e-hani.blogspot.com/2019/05/e-hani_17.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: