Πρόσκληση σε συζήτηση με θέμα:
Κανένα παιδί εκτός εκπαίδευσης- κανείς εκπαιδευτικός δεν περισσεύει!
Αγαπητοί γονείς, µε το κλείσιµο της προηγούμενης χρονιάς και την ολοκλήρωση των πανελληνίων εξετάσεων, όντας επιστρατευμένοι είχαμε επικοινωνήσει ξανά µαζί σας για να εκφράσουµε τις απόψεις µας και την αγωνία µας για την κατάσταση που βιώνουµε οι εκπαιδευτικοί, καθηµερινά στα σχολεία.
Τα τελευταία χρόνια το σύνολο των Ελλήνων Εκπαιδευτικών έχει στοχοποιηθεί εσκεμμένα από αυτούς που κυβερνούν και από τους ιδιοτελείς πρόθυμους συνεργάτες τους στα ΜΜΕ και έχει χρεωθεί ολοκληρωτικά το βάρος της απαξίωσης του σχολείου. Η αλήθεια είναι ότι με μόνο όπλο τον «εκπαιδευτικό μας πατριωτισμό» κρατήσαμε το σχολείο όρθιο τα τρία χρόνια της κρίσης. Δώσαμε τον καλύτερο εαυτό µας στο σχολείο, στους µαθητές και στις µαθήτριές µας, κάτω από δύσκολες συνθήκες, αφιερώνοντας προς τούτο αρκετές ώρες πέρα από το ωράριο µας.
Συνεχίσαμε να οργανώνουµε εκδροµές και διδακτικές επισκέψεις συνεχίσαμε να δουλεύουµε µαζί µε τα παιδιά σας σε άπειρα προγράµµατα αγωγής υγείας, πολιτιστικά και περιβαλλοντικά, πέρα ακόμη και από το σχολικό ωράριο. Γνωρίζουµε τα παιδιά σας µε τα ονόµατά τους, ζούμε µε τα όνειρα και τις ανάγκες τους καθηµερινά. Χαιρόµαστε µε τις επιτυχίες τους και λυπόμαστε με την βασανιστική καθημερινότητα που βιώνουν, δυστυχώς, ολοένα και περισσότερα παιδιά.
Όπως και εσείς δεν ανεχόμαστε οι µαθητές µας να είναι οι επόµενοι άνεργοι, οι επόµενοι εργαζόµενοι σε άθλιες συνθήκες, οι επόµενοι άστεγοι και πεινασµένοι. ∆εν θέλουµε οι µαθητές µας να αναγκαστούν να γίνουν µετανάστες στερώντας τη χώρα µας από τα καλύτερά της µυαλά από τους πλέον δυναµικούς πολίτες της που θα έφτιαχναν ένα καλύτερο µέλλον για όλους μας. Όμως ότι απέμεινε όρθιο στην εκπαίδευση από την διαρκή επίθεση διαδοχικών συγκυβερνήσεων - ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ κατεδαφίζεται με διαδικασίες εξπρές από αντιδραστικά Πολυνομοσχέδια που ψηφίστηκαν μέσα στο καλοκαίρι. Στο στόχαστρο μπήκε οριστικά η δημόσια δωρεάν παιδεία, η αποδόμησή της προωθείται με ραγδαίους ρυθμούς, η ενίσχυση των ιδιωτικών συμφερόντων γίνεται με την καταστροφή ολόκληρων κομματιών της εκπαίδευσης, όπως έγινε με τις τεχνικές ειδικότητες όπου η απόλυση των συναδέλφων μας συνοδεύεται από το πέταγμα δεκάδων χιλιάδων μαθητών έξω από το δημόσιο σχολείο. Η καταστροφή ολοκληρώνεται με τα νέα πυκνότερα εξεταστικά πλέγματα που θα εφαρμόζονται από φέτος στο Λύκειο. Η εκπαίδευση πλέον από κοινωνικό αγαθό γίνεται ακριβό εμπόρευμα και θα σπουδάζει μόνο όποιος έχει χρήματα. Η μέση και η λαϊκή οικογένεια και η μεγάλη πλειοψηφία της νέας γενιάς με την εφαρμογή των βάρβαρων μέτρων οδηγούνται στην απόγνωση. Μαζί προωθούνται και τα πιο εφιαλτικά σενάρια για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Οι μαζικές απολύσεις θα οδηγήσουν στην απόλυτη εξαθλίωση τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους. Η λεηλασία του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου αποτελεί την ουσία του νομοσχεδίου που δόθηκε στη δημοσιότητα και θα ψηφιστεί στις 6/9 από την κυβέρνηση για το νέο Λύκειο και την Τεχνική Εκπαίδευση. Αξιοποιώντας ως φόβητρο την οικονομική κρίση η κυβέρνηση ρημάζει το κοινωνικό κράτος και τις κατακτήσεις του που κερδήθηκαν εδώ και 100 χρόνια με αίμα και αγώνες, υλοποιώντας προειλημμένες αντιδημοκρατικές αποφάσεις που πάρθηκαν κρυφά στα όργανα της ΕΕ. Συνοπτικά, το νομοσχέδιο που έρχεται προβλέπει πως: Οι μαθητές του Λυκείου θα δίνουν τέσσερις φορές πανελλαδικές εξετάσεις μέχρι να περάσουν σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Οι πρώτες τρεις θα είναι από τάξη σε τάξη (από την Α' Λυκείου στη Β', από τη Β' στη Γ', στη Γ' μία για να πάρουν απολυτήριο και μία για να περάσουν στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Ο απολυτήριος βαθμός από την Α' Λυκείου θα μετράει για την εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Τα μαθήματα στην Α' Λυκείου θα είναι 100% γενικής παιδείας, στη Β' Λυκείου θα είναι 80% γενικής παιδείας και 20% κατεύθυνσης, ενώ στη Γ' Λυκείου θα είναι 20% γενικής παιδείας και 80% κατεύθυνσης.
Ο μαθητής θα μπορεί να λάβει απολυτήριο Λυκείου δίχως να είναι υποχρεωμένος να δώσει πανελλαδικές εξετάσεις. Οι υποψήφιοι πανελλαδικών θα εξετάζονται σε 4 μαθήματα από 4 γνωστικά πεδία. Ωστόσο, κάθε ΑΕΙ θα έχει τη δυνατότητα να δίνει συντελεστή βαρύτητας σε μάθημα που θεωρεί σημαντικό. Υπάρχει κι άλλος συντελεστής που μοριοδοτεί με 1 μονάδα τον μαθητή που είχε καλύτερο αποτέλεσμα στις πανελλαδικές εξετάσεις από τους βαθμούς στις 3 τάξεις του Λυκείου. Η βίαια μετατροπή του Λυκείου σε καθολικό εξεταστικό κέντρο οδηγεί στην περαιτέρω απαξίωση του μορφωτικού ρόλου του σχολείου και μετατρέπει τα παιδιά σε θηρευτές συντελεστών και βαθμών. Ακόμη περισσότερα φροντιστήρια, ακόμη περισσότερα έξοδα για τη λαϊκή οικογένεια που ήδη αιμορραγεί οικονομικά. Χιλιάδες παιδιά που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα θα πεταχτούν βίαια εκτός Λυκείου. Στην Τεχνική Εκπαίδευση τα πράγματα χειροτερεύουν και εκεί: οι μαθητές θα φοιτούν 9 μήνες, συνολικά 728 ώρες, θα δουλεύουν για 9 ευρώ τη μέρα ,όσοι-ες θα επιλέξουν το δρόμο των ΕΠΑΛ. Προβλέπεται δε η δημιουργία και 4ου έτους στα ΕΠΑΛ, το οποίο βαφτίζεται προαιρετικό, αλλά στην ουσία επιβάλλουν στους μαθητές να το παρακολουθήσουν, αφού μόνο τότε θα παίρνουν πτυχίο πιστοποίησης το οποίο θα κοστίζει επιπλέον. Στη συνέχεια το «σχολείο» σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ θα αναζητά επιχειρήσεις για να προωθηθεί η τζάμπα εργασία με τον ειρωνικό τίτλο της «μαθητείας». Η εμπειρία από τη «μαθητεία», όπου έχει ήδη εφαρμοστεί (ΙΕΚ κ.ά.) επιβεβαιώνει ότι οι μαθητευόμενοι δεν επιμορφώνονται ουσιαστικά και σε βάθος στο αντικείμενο που έχουν επιλέξει, απλώς κάνουν τη «λάντζα» για άλλους, ενώ όποιος δε θα δέχεται τους απάνθρωπους, δουλοκτητικούς όρους εργασίας (μισθός 300 ευρώ μεικτά) δεν θα παίρνει το πολυπόθητο πιστοποιητικό πρακτικής άσκησης. Στο πρόγραμμα «μαθητεία για αποφοίτους των ΕΠΑΛ» που είχε εξαγγείλει το υπουργείο Παιδείας οι σκανδαλωδώς ευνοούμενοι εργοδότες απαλλάσσονταν ακόμη και από το ασφάλιστρο! ενώ το υπουργείο ασφάλιζε τους μαθητευόμενους μόνο για την περίπτωση «ατυχήματος» ενώ αν ο μαθητευόμενος αποχωρούσε από τη μαθητεία πριν συμπληρωθεί ένα ελάχιστο διάστημα 2 μηνών, δεν πληρωνόταν καθόλου. Αγαπητοί γονείς, Ο συμπυκνωμένος χρόνος υλοποίησης των «νέων» μέτρων που έρχονται κατευθείαν «απ' τα παλιά» επιτάσσουν την κοινή οργάνωση εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί δεν περισσεύουν, αντίθετα χρειάζονται πολλοί περισσότεροι, που θα έχουν μόνιμη και σταθερή δουλειά, με αξιοπρεπείς μισθούς, για να παρέχεται πολύπλευρη και ολοκληρωμένη μόρφωση στους νέους. Κανένα παιδί δεν επιτρέπεται να βγει εκτός σχολείου ή να εργάζεται κατά τη διάρκεια της σχολικής του ζωής τζάμπα για κάποιον επιχειρηματία. Το σχολείο είναι το καταφύγιο των παιδιών. Τα παραπάνω αιτήματα πρέπει να συνδεθούν με τη διεκδίκηση ενιαίου 12χρονου, βασικού υποχρεωτικού σχολείου. Αυτό το σχολείο δεν εξορίζει από το πρόγραμμά του την τεχνική εκπαίδευση σαν «κατώτερη» που αφορά τα φτωχά κοινωνικά στρώματα, ούτε ανάγει την επιστήμη των μέσων παραγωγής σε προνόμιο των λίγων που οι πολλοί δεν μπορούν να κατανοήσουν. Η μόρφωση είναι δικαίωμα όλων. Σε μια τέτοια κατεύθυνση οι εκπαιδευτικοί οργανώνουμε μέσα από τις Συνελεύσεις μας αποφασιστικό και ανυποχώρητο αγώνα με συγκεκριμένο αγωνιστικό πρόγραμμα, το οποίο θέλουμε να συζητήσουμε μαζί σας και να το οργανώσουμε από κοινού.
Σας προσκαλούμε να παρευρεθείτε στις συναντήσεις - συζητήσεις που οργανώνει η ΕΛΜΕ.
Οι εκδηλώσεις θα γίνουν όλες την Πέμπτη 12 Σεπτέμβρη στις 6μμ.
-ΘΗΒΑ στο 20 Γυμνάσιο Θήβας.
-ΛΙΒΑΔΕΙΑ στο ΕΠΑΛ Λιβαδειάς.
-ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ
ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΟΧΙ:
ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ!
ΣΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ των μισθών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ της δημόσιας Υγείας
ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ του Κράτους Πρόνοιας
ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ της «ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ»
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ «ΞΑΦΝΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ» της Δημοκρατίας!
Ας ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας. για ΜΟΡΦΩΣΗ – ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Για ένα ενιαίο δημόσιο και δωρεάν σχολείο χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς, ανοιχτό στη γνώση και τη κοινωνία, που θα ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες του ελληνικού λαού, στα όνειρα της νέας γενιάς.
Για την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ
Με εκτίμηση
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Αγαπητοί γονείς, µε το κλείσιµο της προηγούμενης χρονιάς και την ολοκλήρωση των πανελληνίων εξετάσεων, όντας επιστρατευμένοι είχαμε επικοινωνήσει ξανά µαζί σας για να εκφράσουµε τις απόψεις µας και την αγωνία µας για την κατάσταση που βιώνουµε οι εκπαιδευτικοί, καθηµερινά στα σχολεία.
Τα τελευταία χρόνια το σύνολο των Ελλήνων Εκπαιδευτικών έχει στοχοποιηθεί εσκεμμένα από αυτούς που κυβερνούν και από τους ιδιοτελείς πρόθυμους συνεργάτες τους στα ΜΜΕ και έχει χρεωθεί ολοκληρωτικά το βάρος της απαξίωσης του σχολείου. Η αλήθεια είναι ότι με μόνο όπλο τον «εκπαιδευτικό μας πατριωτισμό» κρατήσαμε το σχολείο όρθιο τα τρία χρόνια της κρίσης. Δώσαμε τον καλύτερο εαυτό µας στο σχολείο, στους µαθητές και στις µαθήτριές µας, κάτω από δύσκολες συνθήκες, αφιερώνοντας προς τούτο αρκετές ώρες πέρα από το ωράριο µας.
Συνεχίσαμε να οργανώνουµε εκδροµές και διδακτικές επισκέψεις συνεχίσαμε να δουλεύουµε µαζί µε τα παιδιά σας σε άπειρα προγράµµατα αγωγής υγείας, πολιτιστικά και περιβαλλοντικά, πέρα ακόμη και από το σχολικό ωράριο. Γνωρίζουµε τα παιδιά σας µε τα ονόµατά τους, ζούμε µε τα όνειρα και τις ανάγκες τους καθηµερινά. Χαιρόµαστε µε τις επιτυχίες τους και λυπόμαστε με την βασανιστική καθημερινότητα που βιώνουν, δυστυχώς, ολοένα και περισσότερα παιδιά.
Όπως και εσείς δεν ανεχόμαστε οι µαθητές µας να είναι οι επόµενοι άνεργοι, οι επόµενοι εργαζόµενοι σε άθλιες συνθήκες, οι επόµενοι άστεγοι και πεινασµένοι. ∆εν θέλουµε οι µαθητές µας να αναγκαστούν να γίνουν µετανάστες στερώντας τη χώρα µας από τα καλύτερά της µυαλά από τους πλέον δυναµικούς πολίτες της που θα έφτιαχναν ένα καλύτερο µέλλον για όλους μας. Όμως ότι απέμεινε όρθιο στην εκπαίδευση από την διαρκή επίθεση διαδοχικών συγκυβερνήσεων - ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ κατεδαφίζεται με διαδικασίες εξπρές από αντιδραστικά Πολυνομοσχέδια που ψηφίστηκαν μέσα στο καλοκαίρι. Στο στόχαστρο μπήκε οριστικά η δημόσια δωρεάν παιδεία, η αποδόμησή της προωθείται με ραγδαίους ρυθμούς, η ενίσχυση των ιδιωτικών συμφερόντων γίνεται με την καταστροφή ολόκληρων κομματιών της εκπαίδευσης, όπως έγινε με τις τεχνικές ειδικότητες όπου η απόλυση των συναδέλφων μας συνοδεύεται από το πέταγμα δεκάδων χιλιάδων μαθητών έξω από το δημόσιο σχολείο. Η καταστροφή ολοκληρώνεται με τα νέα πυκνότερα εξεταστικά πλέγματα που θα εφαρμόζονται από φέτος στο Λύκειο. Η εκπαίδευση πλέον από κοινωνικό αγαθό γίνεται ακριβό εμπόρευμα και θα σπουδάζει μόνο όποιος έχει χρήματα. Η μέση και η λαϊκή οικογένεια και η μεγάλη πλειοψηφία της νέας γενιάς με την εφαρμογή των βάρβαρων μέτρων οδηγούνται στην απόγνωση. Μαζί προωθούνται και τα πιο εφιαλτικά σενάρια για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Οι μαζικές απολύσεις θα οδηγήσουν στην απόλυτη εξαθλίωση τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους. Η λεηλασία του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου αποτελεί την ουσία του νομοσχεδίου που δόθηκε στη δημοσιότητα και θα ψηφιστεί στις 6/9 από την κυβέρνηση για το νέο Λύκειο και την Τεχνική Εκπαίδευση. Αξιοποιώντας ως φόβητρο την οικονομική κρίση η κυβέρνηση ρημάζει το κοινωνικό κράτος και τις κατακτήσεις του που κερδήθηκαν εδώ και 100 χρόνια με αίμα και αγώνες, υλοποιώντας προειλημμένες αντιδημοκρατικές αποφάσεις που πάρθηκαν κρυφά στα όργανα της ΕΕ. Συνοπτικά, το νομοσχέδιο που έρχεται προβλέπει πως: Οι μαθητές του Λυκείου θα δίνουν τέσσερις φορές πανελλαδικές εξετάσεις μέχρι να περάσουν σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Οι πρώτες τρεις θα είναι από τάξη σε τάξη (από την Α' Λυκείου στη Β', από τη Β' στη Γ', στη Γ' μία για να πάρουν απολυτήριο και μία για να περάσουν στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Ο απολυτήριος βαθμός από την Α' Λυκείου θα μετράει για την εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Τα μαθήματα στην Α' Λυκείου θα είναι 100% γενικής παιδείας, στη Β' Λυκείου θα είναι 80% γενικής παιδείας και 20% κατεύθυνσης, ενώ στη Γ' Λυκείου θα είναι 20% γενικής παιδείας και 80% κατεύθυνσης.
Ο μαθητής θα μπορεί να λάβει απολυτήριο Λυκείου δίχως να είναι υποχρεωμένος να δώσει πανελλαδικές εξετάσεις. Οι υποψήφιοι πανελλαδικών θα εξετάζονται σε 4 μαθήματα από 4 γνωστικά πεδία. Ωστόσο, κάθε ΑΕΙ θα έχει τη δυνατότητα να δίνει συντελεστή βαρύτητας σε μάθημα που θεωρεί σημαντικό. Υπάρχει κι άλλος συντελεστής που μοριοδοτεί με 1 μονάδα τον μαθητή που είχε καλύτερο αποτέλεσμα στις πανελλαδικές εξετάσεις από τους βαθμούς στις 3 τάξεις του Λυκείου. Η βίαια μετατροπή του Λυκείου σε καθολικό εξεταστικό κέντρο οδηγεί στην περαιτέρω απαξίωση του μορφωτικού ρόλου του σχολείου και μετατρέπει τα παιδιά σε θηρευτές συντελεστών και βαθμών. Ακόμη περισσότερα φροντιστήρια, ακόμη περισσότερα έξοδα για τη λαϊκή οικογένεια που ήδη αιμορραγεί οικονομικά. Χιλιάδες παιδιά που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα θα πεταχτούν βίαια εκτός Λυκείου. Στην Τεχνική Εκπαίδευση τα πράγματα χειροτερεύουν και εκεί: οι μαθητές θα φοιτούν 9 μήνες, συνολικά 728 ώρες, θα δουλεύουν για 9 ευρώ τη μέρα ,όσοι-ες θα επιλέξουν το δρόμο των ΕΠΑΛ. Προβλέπεται δε η δημιουργία και 4ου έτους στα ΕΠΑΛ, το οποίο βαφτίζεται προαιρετικό, αλλά στην ουσία επιβάλλουν στους μαθητές να το παρακολουθήσουν, αφού μόνο τότε θα παίρνουν πτυχίο πιστοποίησης το οποίο θα κοστίζει επιπλέον. Στη συνέχεια το «σχολείο» σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ θα αναζητά επιχειρήσεις για να προωθηθεί η τζάμπα εργασία με τον ειρωνικό τίτλο της «μαθητείας». Η εμπειρία από τη «μαθητεία», όπου έχει ήδη εφαρμοστεί (ΙΕΚ κ.ά.) επιβεβαιώνει ότι οι μαθητευόμενοι δεν επιμορφώνονται ουσιαστικά και σε βάθος στο αντικείμενο που έχουν επιλέξει, απλώς κάνουν τη «λάντζα» για άλλους, ενώ όποιος δε θα δέχεται τους απάνθρωπους, δουλοκτητικούς όρους εργασίας (μισθός 300 ευρώ μεικτά) δεν θα παίρνει το πολυπόθητο πιστοποιητικό πρακτικής άσκησης. Στο πρόγραμμα «μαθητεία για αποφοίτους των ΕΠΑΛ» που είχε εξαγγείλει το υπουργείο Παιδείας οι σκανδαλωδώς ευνοούμενοι εργοδότες απαλλάσσονταν ακόμη και από το ασφάλιστρο! ενώ το υπουργείο ασφάλιζε τους μαθητευόμενους μόνο για την περίπτωση «ατυχήματος» ενώ αν ο μαθητευόμενος αποχωρούσε από τη μαθητεία πριν συμπληρωθεί ένα ελάχιστο διάστημα 2 μηνών, δεν πληρωνόταν καθόλου. Αγαπητοί γονείς, Ο συμπυκνωμένος χρόνος υλοποίησης των «νέων» μέτρων που έρχονται κατευθείαν «απ' τα παλιά» επιτάσσουν την κοινή οργάνωση εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί δεν περισσεύουν, αντίθετα χρειάζονται πολλοί περισσότεροι, που θα έχουν μόνιμη και σταθερή δουλειά, με αξιοπρεπείς μισθούς, για να παρέχεται πολύπλευρη και ολοκληρωμένη μόρφωση στους νέους. Κανένα παιδί δεν επιτρέπεται να βγει εκτός σχολείου ή να εργάζεται κατά τη διάρκεια της σχολικής του ζωής τζάμπα για κάποιον επιχειρηματία. Το σχολείο είναι το καταφύγιο των παιδιών. Τα παραπάνω αιτήματα πρέπει να συνδεθούν με τη διεκδίκηση ενιαίου 12χρονου, βασικού υποχρεωτικού σχολείου. Αυτό το σχολείο δεν εξορίζει από το πρόγραμμά του την τεχνική εκπαίδευση σαν «κατώτερη» που αφορά τα φτωχά κοινωνικά στρώματα, ούτε ανάγει την επιστήμη των μέσων παραγωγής σε προνόμιο των λίγων που οι πολλοί δεν μπορούν να κατανοήσουν. Η μόρφωση είναι δικαίωμα όλων. Σε μια τέτοια κατεύθυνση οι εκπαιδευτικοί οργανώνουμε μέσα από τις Συνελεύσεις μας αποφασιστικό και ανυποχώρητο αγώνα με συγκεκριμένο αγωνιστικό πρόγραμμα, το οποίο θέλουμε να συζητήσουμε μαζί σας και να το οργανώσουμε από κοινού.
Σας προσκαλούμε να παρευρεθείτε στις συναντήσεις - συζητήσεις που οργανώνει η ΕΛΜΕ.
Οι εκδηλώσεις θα γίνουν όλες την Πέμπτη 12 Σεπτέμβρη στις 6μμ.
-ΘΗΒΑ στο 20 Γυμνάσιο Θήβας.
-ΛΙΒΑΔΕΙΑ στο ΕΠΑΛ Λιβαδειάς.
-ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ
ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΟΧΙ:
ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ!
ΣΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ των μισθών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ της δημόσιας Υγείας
ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ του Κράτους Πρόνοιας
ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ της «ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ»
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ «ΞΑΦΝΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ» της Δημοκρατίας!
Ας ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας. για ΜΟΡΦΩΣΗ – ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Για ένα ενιαίο δημόσιο και δωρεάν σχολείο χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς, ανοιχτό στη γνώση και τη κοινωνία, που θα ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες του ελληνικού λαού, στα όνειρα της νέας γενιάς.
Για την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ
Με εκτίμηση
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου